مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-13سياسي

مسؤولان استانی به قول های خود برای تکمیل فاضلاب چادگان عمل کنند


طی چند روز گذشته جوانان مطالبه گر و انقلابی شهرستان اقدامات خوبی انجام داده بودند و مطالباتی راجع به فاضلاب شهرستان داشتند که به گوش مسؤولین استانی رسید و قول های مساعدی دادند که این پیگیری ها در سطح استانی نیز مطرح شد و امیدواریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مردمی کردن ارز ترجیحی اظهار داشت: از جمله دلایل این اقدام تحولات بین المللی و جنگ بین روسیه و اوکراین است که تاثیر بسزایی بر امنیت غذایی دنیا گذاشته است چرا که این دو کشور با عنوان سبد نان جهان شناخته شده اند.

وی افزود: عمده صادرات این دو کشور به خاورمیانه و شمال آفریقا بوده که با آغاز جنگ امنیت غذایی جهان در خطر قرار گرفته است و طبیعتاً با چنین شرایطی با توجه به اینکه صادرات غلات اوکراین به حداقل رسیده است، دسترسی به غلات سخت تر خواهد شدو همین موضوع سبب شده است تا کار به صورت ساختاری اصلاح و مردمی شود و این اقدام شجاعانه و هزینه بردار که  جراحی بزرگ اقتصادی است را دولت شجاعانه انجام دهد.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: اقتصادی که سلطان ساز بود، روزی سلطان سکه و ارز و خودرو می ساخت امر وضعیت به همین صورت ادامه پیدا می کرد، منجر به پیدایش سلطان جو و گندم و ذرت می شد، که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان استانی به قول های خود برای تکمیل فاضلاب چادگان عمل کنند

مسؤولان استانی به قول های خود برای تکمیل فاضلاب چادگان عمل کنند