مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-13اقتصادي

تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در مازندران اندیشیده شده است


مدیر کل اقتصادی استانداری مازندران درباره احتکار روغن در کارخانه کشت و صنعت شمال گفت: گفته شده این روغن احتکار شده بود، درحالی که تمهیدی بود که وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای مدیریت بر بازار اندیشیده بودند و اکنون این روغن وارد چرخه مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدجابر کریمی مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران امروز در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست دولت در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و بهینه سازی آن و ایجاد آرامش روانی و ثبات در بازار در واقع حذف رانت از برخی مجموعه های بزرگ بوده است، اظهار کرد: در تأمین مواد اساسی و نیاز ضروری خانوارها هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: روغن به میزان کافی داریم و 2 هزار تن روغن خوراکی با دستور استاندار مازندران از انبارهای شرکت کشت و صنعت شمال خارج شده و به مقاصد فروشگاهی استان و کشور در حال ارسال و تخلیه و بارگیری آن در حال انجام است.

 مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: در این زمینه این میزان روغن تمهیداتی بود که از قبل اتفاق افتاد و در این زمینه برنامه ریزی شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه 4هزار و 600 تن مرغ منجمد و  روغن ذخیره داریم، تصریح کرد: گفته شده این روغن احتکار شده بود درحالی که تمهیدی بود که وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای مدیریت بازار طی این ایام اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در مازندران اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در مازندران اندیشیده شده است