مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-13سياسي

فواید هدفمندی یارانه ها با اطلاع رسانی و اقناع به مردم بیان شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان اصلاح و هدفمندی یارانه ها را یک جراحی مهم و بزرگ اقتصادی دانست و گفت: فواید هدفمندی یارانه ها با اطلاع رسانی درست و اقناع به مردم بیان شود.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه اصلاح شیوه یارانه ها و به نوعی هدفمندی آنان در واقع یک جراحی بزرگ اقتصادی در دوران پس از انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: موضوع یارانه ها در تمام دولت ها مطرح بود اما حجت الاسلام رییسی این طرح را به اجرا رسانده است.

وی با بیان اینکه باید طبق منویات و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی از رییس جمهور و دولت حمایت کنیم، ابراز کرد: فواید هدفمندی یارانه ها با اطلاع رسانی و اقناع به مردم بیان شود تا مردم نیز دغدغه هایشان کاهش یابد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم امروز نگرانی هایی دارند، تاکید کرد: کار ارزشمند رییس جمهور این بود که صراحتاً با مردم درباره این طرح گفتگو کرد.

مطیعی با بیان اینکه باید کاری برای ارز ترجیحی صورت می گرفت زیرا نفع آن کمتر به مردم می رسید و دلالان از آن نفع می بردند، ابراز داشت: طبق آمارهایی که ارائه شده بانک مرکزی 92 میلیارد دلار ارز ترجیحی و نیمایی در نظر گرفته بود که 70 درصد آن به دلیل وجود رانت و دلالی به دست مردم نرسیده دولت به دنبال اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید هدفمندی یارانه ها با اطلاع رسانی و اقناع به مردم بیان شود

فواید هدفمندی یارانه ها با اطلاع رسانی و اقناع به مردم بیان شود