مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-13سياسي

جراحی اقتصادی کشور یک کار لازم و ضروری است


امام جمعه بادرود با اشاره به اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت گفت: اجرای این کار در حوزه اقتصادی حقیقتاً امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بادرود، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار داشت: جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه مصادف است با سالروز لغو کاپیتولاسیون در سال 58 است، کاپیتولاسیون یعنی اگر مأمور آمریکایی در تهران به یک ایرانی تعدی کند، کسی حق ندارد او را تحت تعقیب قرار دهد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی هیأت وزیران و تصویب شورای انقلاب در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت سال 58 حق کاپیتولاسیون و امتیازات و ملحقات آن برای همیشه لغو شد.

قاسمی گفت: امروز رابطه با آمریکا یعنی کاپیتولاسیون و ملت ایران هیچگاه دیگر زیر بار قدرت استکباری آمریکا نمی رود و منفورترین دولت هم در پیش ملت ایران دولت مستکبر آمریکا است.

 امام جمعه بادرود با اشاره به اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت تصریح کرد: اجرای این کار در حوزه اقتصادی حقیقتاً امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و اقدام بزرگ دولت آیت الله رییسی لازم و مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی با اغراض سیاسی در تلاش هستند که فضای جامعه را به سمت آشفتگی و هرج و مرج هدایت کنند، آیت الله رییسی واقعاً ایثار و فداکاری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی اقتصادی کشور یک کار لازم و ضروری است

جراحی اقتصادی کشور یک کار لازم و ضروری است