مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-13فرهنگي

تقدیر از برگزیدگان رویداد فهما/ وزیر ارشاد: سینما سیار راه می اندازیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی رویداد ملی فهما گفت: به رییس سازمان سینمایی گفتم که پروژه اصلی ما این باشد که سینمای سیار تهیه کنیم و فیلم های فاخر را در مناطق محروم به نمایش در بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین پایانی رویداد ملی فهما صبح امروز جمعه 23 اردیبهشت ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در محل مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار شد.

 محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز توفیق عنایت کرد تا در کنار مضجع نورانی امام رضا (ع) باشم، اصرار داشتم تا توفیق بیشتری در فرآیند این کار داشته باشم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای مردمی کردن فرهنگ و هنر؛ مسجدپایه کردن فعالیت های فرهنگی هنری است.

 وی ادامه داد: اساساً تکنولوژی های مدرن دارای یک فلسفه و روح هستند و حتماً یک سیر تاریخی روشن دارد، وقتی بخواهی در چنین قالب هایی حرف خودت را بزنی برخی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیدگان رویداد فهما/ وزیر ارشاد: سینما سیار راه می اندازیم

تقدیر از برگزیدگان رویداد فهما/ وزیر ارشاد: سینما سیار راه می اندازیم