مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-13سياسي

شیوه نامه گردشگری در فارس تدوین شود


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: با تدوین شیوه نامه گردشگری در استان فارس شاهد حفظ احترام بقاع متبرکه و مساجد در حوزه گردشگری خواهیم بود.

- ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: برخی می خواهند اینگونه بیان کنند که میراث برای نظام جمهوری اسلامی مهم نیست اما زندگی جامعه ایرانی بر پایه میراث است و باید این اثر به جا مانده از نیاکان ما همواره حفظ شود این در حالی است که باید احترام مسجد در تمامی شهرها بخصوص سومین حرم اهل بیت حفظ شود.

وی افزود: با راهنمایان گردشگری استان فارس جلساتی برگزار و مقرر شد شیوه نامه گردشگری در استان فارس تدوین شود و راهنمایان گردشگری نیز با تدوین این شیوه نامه در راستای حمایت و احترام به مساجد تدوین گردد.

به گفته وی، باید احترام مساجد حفظ شده تا بتوان از این میراث ارزشمند دینی و فرهنگ اسلامی حفظ شود.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه اگر مشکل معیشت مردم برطرف شود می توان کارهای اقتصادی بزرگی انجام داد، تاکید کرد: نباید یارانه تحت شعاع طرح های اقتصادی دولت قرار بگیرد این در حالی است که نباید فراموش کرد که بیش از 120 میلیارد تومان تفاهم نامه اقتصادی منعقد شده و شاهد خواهیم بود که در آینده نزدیک آزادراه ها، راه آهن، آب شهری و روستایی و انتقال آب از خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه گردشگری در فارس تدوین شود

شیوه نامه گردشگری در فارس تدوین شود