مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-13سياسي

ضرورت دفاع از حقوق کارگران/خط تولید کشور بدون کارگر زمین گیر است


اعتراض کارگران حق است و باید رسیدگی شود و اگر چه بدخواهان نظام از این حق خواهی سو استفاده می کنند اما نباید صدای این قشر تلاشگر در خفا بماند.

- مشگین شهر-امام جمعه لاهرود گفت: اعتراض کارگران حق است و باید رسیدگی شود و اگر چه بدخواهان نظام از این حق خواهی سو استفاده می کنند اما نباید صدای این قشر تلاشگر در خفا بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با کارگران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جامعه کارگری متعهد ترین، آگاه ترین، بصیرترین هستند که نمی شود از آنها تشکر کرد (به تبع پیامبر (ص) دست شماها را می خواهم ببوسم! و این موضوع نهایت تشکر و سپاس و قدردانی و ارزش داشتن کارگران است.

امام جمعه لاهرود افزود: برای افزایش اشتغال و بیکار نبودن کارگران باید قراردادهای موقت اصلاح شود و در کنار آن نیاز به سرمایه گذاری و مدیریت کارآمد دولتی داریم که در این راستا توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان در کاهش آمار بیکاری مؤثر است.

حجت الاسلام صفری با اشاره به ظرفیت کشور در حوزه های مختلف تصریح کرد: دشت کویر و لوط در دنیا بی نظیر است با پنل خورشیدی در آن دشت کل برق مملکت تأمین می شودو باید از چنین ظرفیت هایی برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال کارگران بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دفاع از حقوق کارگران/خط تولید کشور بدون کارگر زمین گیر است

ضرورت دفاع از حقوق کارگران/خط تولید کشور بدون کارگر زمین گیر است