مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-13سياسي

کشور برای عبور از بحران اقتصادی نیازمند مدیریت قوی است


امام جمعه رویان با بیان اینکه دولت سیزدهم با سیاست های خود قصد جراحی اقتصادی دارد، گفت: مدیریت اقتصادی قوی، راه عبور کشور از بحران است.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به اهمیت برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم بیان کرد: امروز وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که همه اقشار از گرانی ها و مشکلات به ستوه آمده اند به خصوص قشر کم درآمد جامعه مشکلات عدیده ای دارد اما دیگر بر کسی پوشیده نیست که نمی توان عامل وضعیت موجود را یک زمان یا یک دلیل خاص دانست.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در پنج دهه اخیر سبب به وجود آمدن وضعیت کنونی و پدیدار شدن یک اقتصاد بیمار هستند، افزود: اکنون در جنگ اقتصادی با بیگانگان هستیم و یکی از شعارهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی اصلاح و توزیع عادلانه یارانه ها و اقتصاد بود حال با اقدام به این حرکت که در ادبیات سیاسی به آن تعبیر جراحی اقتصادی لقب داده اند بزرگترین مانع پیش روی دولت سودجویان و فرصت طلبان داخلی هستند.

امام جمعه رویان بیان کرد: سودجویان و رانت خوران که هر یک منافع کلان خود را با این طرح از دست می دهند، با جو سازی احتکار و قاچاق سعی می کنند آب در آسیای دشمن بریزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور برای عبور از بحران اقتصادی نیازمند مدیریت قوی است

کشور برای عبور از بحران اقتصادی نیازمند مدیریت قوی است