مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-13سياسي

شوراهای شهر و روستا برای پیشرفت شهرستان کرخه تلاش کنند


سرپرست فرمانداری کرخه خواستار برنامه ریزی شوراهای شهر و روستا در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تازه تأسیس کرخه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن ستاری فر در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کرخه که با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی امانت دار مردم و نظام باشند.

سرپرست فرمانداری کرخه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مردم سالاری در نظام اسلامی را به عنوان یک وظیفه شرعی و اصلی خود در همه امور قرار دهند.

ستاری فر در ادامه شوراهای اسلامی را به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور برای آبادانی شهرها و روستاها دانست و افزود: موضوع مشورت یکی از مسائل مهمی است که خداوند در قرآن کریم، بارها آن را با شیوه های گوناگون و واژه های مختلف بیان و عمل به آن را سفارش کرده که این امر باید مورد توجه همه شوراها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری کرخه خواستار برنامه ریزی شوراهای شهر و روستا در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تازه تأسیس کرخه شد و گفت: پروژه های زیادی در حوزه عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و خدماتی در دستور کار است که نیاز دارد برای به سرانجام رساندن سریع این پروژه های، تلاش بیشتری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر و روستا برای پیشرفت شهرستان کرخه تلاش کنند

شوراهای شهر و روستا برای پیشرفت شهرستان کرخه تلاش کنند