مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-13سياسي

مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم نظارت همه جانبه بر بازار توسط دستگاه های نظارتی گفت: مردم برای اجرلی طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند.

- ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز صدور فتوای تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی اظهار داشت: فتوای مشهور میرزای شیرازی در تحریم تنباکو نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور و روحانیت شیعه به شمار می رود که تأثیرات سیاسی مهمی بر جای نهاده است.

قدوسی نژاد با تاکید بر تبیین نقش فقها و ولایت فقیه در عصر غیبت گفت: فرهنگ انتظار تنها حیات فردی و زندگی شخصی انسان ها را در بر نمی گیرد و همه مناسبات اجتماعی را نیز شامل می شود؛ یعنی هم چنان که همه مظاهر حیات فردی انسان ها زندگی و مرگ، حرکت و سکون، فعل و ترک، موافقت و مخالفت، دوستی و دشمنی باید رنگ انتظار بگیرد و از این فرهنگ متأثر شود، همه مناسبات اجتماعی فرهنگ، سیاست و اقتصاد نیز باید به نوعی متأثر از انتظار باشد و میان جامعه منتظر و جامعه غیر منتظر تفاوتی محسوس احساس شود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به لزوم توجه جدی به شعار سال در جهت تولید و اشتغال خاصه اشتغال خانگی بیان داشت: برای دستیابی به ثبات اقتصادی و بهبود معیشت، توجه به تولید و رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند

مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت صبر و آرامش داشته باشند