مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-13سياسي

خدمت به معیشت مردم و تحقق عدالت اجتماعی هدف طرح هدفمندی یارانه ها است


امام جمعه سنندج با بیان اینکه خدمت به معیشت مردم هدف از هدفمندی یارانه ها است گفت: این طرح بهترین برنامه برای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع دارالاحسان اقامه شد اظهار کرد: امروز 22 گولان سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان است که منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم این استان بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین و زیباترین تعابیر را برای کردستان بیان کردند و مردم کردستان نیز به زیباترین شیوه از رهبری استقابل کردند.

امام جمعه سنندج گفت: سفر رهبر معظم انقلاب منشا خیرات و برکات بسیاری برای استان کردستان بود که پروژه ها و اعتبارات بسیار خوبی در این سفر برای استان تعریف شد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: روز گذشته 21 نفر از ماموستایان اهل سنت با رییس جمهور دیدار کردیم و توانستیم مشکلات استان را به محضر آقای رییسی برسانیم که خوشبختانه نسبت به رفع این مشکلات قول مساعد داد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: رییس جمهوری کشورمان در این نشست عنوان کرد هر وعده ای که به مردم داده.

ام پای آن ایستاده ام و سعی و تلاشم این است که در حد توان از افراد بومی به ویزه عزیزان و نخبگان اهل سنت در پست های مورد نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به معیشت مردم و تحقق عدالت اجتماعی هدف طرح هدفمندی یارانه ها است

خدمت به معیشت مردم و تحقق عدالت اجتماعی هدف طرح هدفمندی یارانه ها است