مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-13سياسي

نظارت بر بازی های رایانه ای همراه با چالش است


سرپرست معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: حوزه نظارت بر بازی های رایانه ای همواره با چالش هایی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی میان سرپرست معاونت نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با برخی از معاونان سابق آن با هدف مدیریت دانش عرصه نظارت و هدایت فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمد صادق افراسیابی؛ عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: حوزه نظارت بر بازی های رایانه ای همواره با چالش هایی همراه بوده و برای غلبه بر این چالش ها نیاز به بهره گیری از تجارب گذشته وجود دارد تا بنیاد ملی بازی های رایانه ای بتواند در دولت سیزدهم برای ایجاد فضای سالم، مفید و ایمن در حوزه سرگرمی های دیجیتال به بهترین شکل ایفای نقش کند.

وی در این نشست بررسی نقاط قوت و ضعف صدور پروانه تولید بازی های رایانه ای در دولت های گذشته، راهکارهای تحول بازار مصرف خصوصاً فروشگاه های مجازی عرضه کننده بازی، مقررات گذاری در حوزه استریمرها و هوشمندسازی رده بندی سنی بازی های رایانه ای را از جمله اولویت های مهم معاونت نظارت برشمرد و گفت: لازم است در حوزه مقررات گذاری متناسب با آینده سرگرمی های دیجیتال، شاهد گسترش همکاری های میان بخشی بین بنیاد ملی بازی های رایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازی های رایانه ای همراه با چالش است

نظارت بر بازی های رایانه ای همراه با چالش است