مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-13سياسي

توجه ویژه به کتابخوانی کودک و نوجوان در فرهنگسرای کتاب


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری گفت: یازدهمین فرهنگ سرای کتاب تلاش کرده رویکرد متفاوتی داشته در حوزه کتاب کودک و نوجوان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاح یازدهمین فرهنگ سرای کتاب با حضور مهرداد باقری رییس، علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل فرهنگ سرای کتاب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران در برپایی باشکوه یازدهمین فرهنگ سرای کتاب گفت: یازدهمین فرهنگ سرای کتاب با بیش از 20 برنامه متنوع، جدید و خلاق در فضایی بالغ بر هزار متر مربع همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز به کار خواهد کرد که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان متولی امر کتابخوانی در شهرداری تهران است و امسال همانند 10 دوره گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با افتخار حضور داریم.

وی در در تشریح برنامه های این فرهنگ سرا افزود: برگزاری نشست های کتابخوانی با حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده کشور، عضویت رایگان کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امکان استفاده از کتابخانه دیجیتال با بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به کتابخوانی کودک و نوجوان در فرهنگسرای کتاب

توجه ویژه به کتابخوانی کودک و نوجوان در فرهنگسرای کتاب