مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-13حوادث

کشف 2 انبار احتکاری و 120 تُن روغن نباتی در اسلامشهر


فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه، 2 انبار احتکار کالاهای اساسی در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

- سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس دراسلامشهر، اظهار کرد: 2 انبار احتکار  موادغذایی و کالاهای اساسی در شهرستان اسلامشهر، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه ناحیه سیدالشهداء شناسایی و کشف شد.

ایلکا افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه 114 مبنی بر نگهداری کالاهای اساسی در یکی از محلات اسلامشهر، سربازان گمنام امام زمان در محل حاضر و پس از شناسایی یک انبار خانگی و بازرسی از محل مقادیر زیادی کالاهای اساسی را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به وجود التهاب در بازار، بیان کرد: عصر روز پنجشنبه دراین انبار خانگی بالغ بر 5 تن برنج و مقادیر زیادی روغن نباتی، ماکارونی، تخم مرغ و مواد شوینده که بطور غیر قانونی نگهداری و احتکار شده، بدست آمدکه با  هماهنگی با مقام قضایی و تعزیرات حکومتی پرونده تخلف برای صاحب این انبارتشکیل و پس از صدور جریمه سنگین برای فرد متخلف، مقرر شد  کالاهای کشف شده با نرخ قبلی در چرخه توزیع  قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 انبار احتکاری و 120 تُن روغن نباتی در اسلامشهر

کشف 2 انبار احتکاری و 120 تُن روغن نباتی در اسلامشهر