مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-13اقتصادي

کارخانه طلای قلقله سقز موجب رونق اقتصادی منطقه می شود/سلامت مردم تهدید نمی شود


سرپرست فرمانداری سقز، راه اندازی کارخانه طلای قلقله رونق اقتصادی منطقه را به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان در مسجد روستای مازوجدار سقز، معدن طلای قلقله و راه اندازی کارخانه استحصال طلا را یکی از طرح های پیشران توسعه اقتصادی برای منطقه و شهرستان سقز برشمرد.

وی افزود: یکی از دلایل توجیه راه اندازی کارخانه و بهره برداری از این معدن، داشتن ضریب اطمینان بالا برای سلامت و اقتصاد مردم به دلیل پایش ها و مطالعات علمی انجام شده توسط ادارات مرتبط است.

توان عنوان کرد: نیت تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی برای راه اندازی این طرح، خیر و منفعت اقتصادی منطقه و از سوی دیگر در نظرگرفتن تمام جوانب سلامت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه اینجا نیامده ایم که بگوییم با هر قمیتی باید طرح اجرا شود، افزود: مردم روستا به دلیل مدارک مثبت پیرامون عدم مضرات طرح برای سلامت و معیشت آنان بایستی به مسئولان اعتماد کنند.

سرپرست فرمانداری سقز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این طرح غیر از ایجاد اشتغال برای جوانان روستا، باعث توسعه و آبادانی آبادی می شود و شرکت سرمایه گذار قطعا در احداث و تکمیل زیرساخت های روستا چون آسفالت جاده دسترسی و ساخت اماکن عمومی، تلاش خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه طلای قلقله سقز موجب رونق اقتصادی منطقه می شود/سلامت مردم تهدید نمی شود

کارخانه طلای قلقله سقز موجب رونق اقتصادی منطقه می شود/سلامت مردم تهدید نمی شود