مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-13سياسي

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم در زاهدان و ایرانشهر


بزرگترین رویداد قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم در قالب هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم در دو حوزه آزمونی زاهدان و ایرانشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز مهدی علی محمدی در حاشیه برگزاری رویداد قرآن کریم در زاهدان اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه در قالب هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم در دو حوزه آزمونی زاهدان و ایرانشهر برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: تعداد قریب به هزار نفر از حافظان قرآنی در این طرح اعطای مدرک تخصصی شرکت کرده اند اعم از خانم ها و آقایان و اغلب حافظان 10 جز، 20 جز و 30 جز و حفظ کل قرآن کریم هستند.

این مسؤول ادامه داد: اکثر شرکت کنندگان حافظ کل قرآن هستند و کسانی که موفق شوند حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند وارد مرحله دوم و آزمون مرحله شفاهی خواهند شد.

وی گفت: در نهایت افرادی که حد نصاب قبولی را در هر دو بخش کسب کنند به آنها گواهینامه حفظ قرآن کریم با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعطا خواهد شد.

محمدی بیان کرد: این دوره محدودیت سنی نداشته و افرادی که سنشان پایین هم بوده است امکان شرکت را داشته و معمولا این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم در زاهدان و ایرانشهر

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم در زاهدان و ایرانشهر