مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-13سياسي

بارندگی های اخیر مردم را از خشکسالی در فصل کشت نجات داد


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به بارش باران در روزهای اخیر، گفت: با ذخیره 700 میلیون متر مکعبی آب پشت سد سفیدرود بخشی از منابع آب تا 15 خرداد ماه امسال تأمین شد.

- ، جبار کوچکی نژاد شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه مطالبه مردم شفافیت رأی نمایندگان است، اظهار کرد: طرح شفافیت تنها شفافیت آرا نمایندگان مجلس نیست و قطعاً شورای نگهبان ایراداتی به آن وارد می کند و به سمت بایگانی می رود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه امسال بیش از 22 هزار میلیارد دلار ارز 4200 تومانی نیاز داشتیم که تأمین آن از عهده دولت خارج بود لذا روش دیگری باید اتخاد می شد، افزود: در قانون به دولت اجازه حذف ارز 4200 تومانی و ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم داده شده است.

تکذیب شایعه حذف افزایش 57 درصدی حقوق کارگران وی با بیان اینکه روند فعلی دولت در اصلاحات اقتصادی باعث نگرانی مردم شده اما دولت موظف به حمایت از مردم به ویژه در حوزه غذا است، تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این باره به مجلس تعهد داده است.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به حمایت مجلس به ویژه فراکسیون کارگری از بهبود وضعیت معیشت کارگران، اضافه کرد: امسال شاهد افزایش 57 درصدی حقوق کارگران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های اخیر مردم را از خشکسالی در فصل کشت نجات داد

بارندگی های اخیر مردم را از خشکسالی در فصل کشت نجات داد