مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-13اقتصادي

ورود هیات تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی به تخلفات ارز 4200 تومانی


هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم مشغول رسیدگی، ارزیابی و بازرسی از موضوعات محورهای تفحص است و در این راستا از کارمندان و مدیران مطلع و کسانی که از مجموعه خارج هستند اما اطلاع دارند، - تابناک : با استقرار هیات تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم در نهاد ریاست جمهوری، این هیات قصد دارد به تخلفات دولت روحانی در موضوع سواستفاده ها از ارز 4200 تومانی ورود کند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز 21 دی سال 1400 با تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم موافقت کردند.

این تفحصی 4 محور دارد اینکه معاونین و مدیران نهاد ریاست جمهوری در تخلفات این نهاد به ویژه عملکرد مالی و مداخله در مذاکرات هسته ای و سلطه بر گلوگاههای تولید رانت چه نقشی داشته اند.

همچنین نقش حسین فریدون مشاور رییس جمهور در مذاکرات هسته ای و پیامدهای نامطلوب مداخلات ایشان چه بوده است.

محور دیگر تفحص پیرامون نقش رییس دفتر روحانی در انتصاب مدیران موسسات اقتصادی، کارخانجات، بانکها و مراکز حساس و درآمدزاد بوده و آخرین محور نیز بررسی نقش تیم اقتصادی دولت روحانی به ویژه معاون امور اقتصادی اش، نهاوندیان در تزریق 18 میلیارد دلار به بازار ارز و هدر دادن ذخایر ارزی کشور و همچنین توزیع 60 تن طلاست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیات تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی به تخلفات ارز 4200 تومانی

ورود هیات تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی به تخلفات ارز 4200 تومانی