مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-13اقتصادي

تنش آبی در تابستان امسال کشور را باید به بهترین نحو مدیریت کرد


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امید می رود این شرکت آبفای کاشان از تهدید پیش رو نیز فرصت بسازد و از تنش آبی تابستان امسال عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، هاشم امینی، معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در نشست هم اندیشی راهکارهای عبور از تنش آبی اظهار کرد: امسال تابستان سختی خواهد بود و لازم است از هم اکنون با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم مانع از ایجاد هرگونه تنش آبی شد.

 وی با اشاره به موفقیت شرکت آبفای کاشان در یکپارچه سازی شرکت های آب شهری و روستایی بیان کرد: امید می رود این شرکت از تهدید پیش رو نیز فرصت بسازد و از تنش آبی تابستان امسال عبور کند.

امینی ادامه داد: این منطقه نزدیک به تهران و داری اقلیم کویری، کوهستانی و دارای منابع آب زیرزمینی و سطحی است که بخش آب و فاضلاب را در مناطق مختلف خود دارد که باعث می شود به عنوان یک مجموعه دارای ویژگی های الگو  مورد توجه باشد.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری آبفا کشور با تاکید بر لزوم تولید محتوا درباره اقدامات مدیریتی و مدیریت مصرف و رصد فعالیت های شبکه های اجتماعی گفت: باید این روند به گونه ای پیش رود که آبفای کاشان در همه شهرها و روستاهای زیر پوشش خود مدیریت فضای مجازی را در موضوع بهینه سازی مصرف در دست داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در تابستان امسال کشور را باید به بهترین نحو مدیریت کرد

تنش آبی در تابستان امسال کشور را باید به بهترین نحو مدیریت کرد