مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-12اقتصادي

وضعیت بازار مازندران در نخستین روز از اجرای طرح مردمی سازی اقتصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نخستین روز از اجرای طرح دولت برای مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها در مازندران روال عادی خود را سپری می کند.

از امروز اصلاح قیمت ها همزمان با سطح کشور در استان مازندران آغاز و همزمان اجازه برداشت یارانه افزایش یافته نیز از حساب یارانه گیران داده شد.

    با اصلاح قیمت ها از روز گذشته شاهد شلوغی کاذب در برخی فروشگاه ها برای خرید مرغ و روغن در نقاط مختلف هستیم و این افزایش خرید و تقاضا باعث کم شدن برخی اقلام اساسی شده است.

در پی اجرای این طرح و مشکلات و نگرانی های مردم مسؤولان بیکار ننشستند و پیگیری های خود را در بازار در دستور کار قرار  دادند.

*کشف و عرضه 30 تن روغن خوراکی در بابلسر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در این باره، اظهار کرد: پیرو گزارش های مکرر مردمی مبنی بر عدم عرضه روغن در فروشگاه های زنجیره ای، با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه ناحیه بابلسر و همکاری بازرسان اداره صمت، حدود 35 هزار لیتر روغن با قیمت قدیم در انبار یکی از فروشگاه های زنجیره ای کشف و با دستور دادستان شهرستان به بازار عرضه شد.

وی افزود: این روغن ها که با نرخ پیش از اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها جهت عرضه در فروشگاه ها تولید شده بود، اما در یکی از انبارهای بزرگ بابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار مازندران در نخستین روز از اجرای طرح مردمی سازی اقتصاد

وضعیت بازار مازندران در نخستین روز از اجرای طرح مردمی سازی اقتصاد