مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-12اقتصادي

شبکه آبیاری شمال غرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ، فریبرز عباسی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه 62 هزار هکتاری شبکه آبیاری فرعی زهکشی شمال غرب کشور در شهرستان های ماکو؛ پلدشت چایپاره اظهار کرد: روند تخصیص اعتبارات شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در آذربایجان غربی تسریع می یابد وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از روند اجرای طرح انجام شد و برنامه ریزی هایی که انجام شده، اغلب نواحی فعال شدن و عملیات بهره برداری در حال اجرا است.

عباسی ابراز امیدواری کرد، طی یک سال آینده بخش زیادی از 20 هزار هکتاری که تأمین آب شده از حدود 40 هزار هکتار انشاالله به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: برای بحث اعتبارات در مصوبات سفر هیئت دولت اعتبارات خوبی برای این پروژه ها تصویب شده است هم در بودجه های سنواتی نبز اعتباراتی برای این کار پیش بینی شده است که برای پیشبرد روند اجرای طرح در اسرع وقت اعتبار لازم تخصیص می یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز اظهار کرد: 62 هزار از اراضی مستعد شمال استان در حال تجهیز به سیستم های نوین آبیاری بوده و تاکنون بیش از 95 درصد از کل پروژه به اتمام رسیده که در صورت تخصیص آب مورد نیاز تکمیل و تحویل کشاورزان و بهره برداران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبیاری شمال غرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شبکه آبیاری شمال غرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد