مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-12سياسي

توسعه زیست بوم های فناوری در مدیریت شهری اصفهان در دستور کار است


نماینده اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: حمایت از دانش بنیان ها، توسعه زیست بوم های فناوری و ارائه راهکارهای خلاقانه در مدیریت شهری از اهداف و برنامه های این مجموعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کشانی در دومین دورهمی تخصصی بلاک چین که عصر پنجشنبه در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: کارگاه آموزشی امروز با رویکرد نوآورانه در حوزه کسب و کارهای جدید و کارآفرینی خلاقانه برگزاری شده و امید است با برگزاری این نشست ها نسل جوان ما با مفاهیم و رویکردهای جدید برای کسب و کار آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند تفکر خلاقانه است، افزود: در این راستا و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند، یکی از رویکردهای خوب اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان حمایت از دانش بنیان ها است.

نماینده اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ادامه داد: برای حمایت از دانش بنیان ها از ابتدای سال جاری برنامه ریزی شد و این اداره توسعه پایدار صنایع و صنایع فرهنگی خلاق و نیز پایدار بهبود سیستم زیست بوم های فناوری و راهکارهای خلاقانه را برای مرتفع کردن چالش های شهری را در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیست بوم های فناوری در مدیریت شهری اصفهان در دستور کار است

توسعه زیست بوم های فناوری در مدیریت شهری اصفهان در دستور کار است