مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-12حوادث

کشف جسد سومین کودک غرق شده در سیراف بوشهر


شنا در منطقه ممنوع، شرایط نامساعد جوی، به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فن شنا از مهم ترین دلایل غرق شدگی است که می طلبد شهروندان به توصیه ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ برای خانواده ها نباشیم.

- رییس جمعیت هلال احمر شعبه کنگان گفت: با تلاش گروهی صورت گرفته بعد از 48 ساعت امروز پنجشنبه ساعت 17:08جسد سومین کودک غرق شده در اسکله شهر سیراف در پشت موج شکن این اسکله از آب گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان روز پنجشنبه به نقل از عبدالحسین طاهری افزود: جسد این کودک هفت ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی جسد کودک هفت ساله سوم مفقوده شده بود طاهری ادامه داد: بعد از ظهر روز سه شنبه 20 اردیبهشت ساعت 19:40 دقیقه سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و 2 کودک 9 ساله توسط افراد بومی با حال وخیم از آب خارج و به درمانگاه شهر سیراف انتقال یافتند اما تلاش 2 ساعته احیاء کادر پزشکی موفق نبوده و حادثه دیدگان جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد سومین کودک غرق شده در سیراف بوشهر

کشف جسد سومین کودک غرق شده در سیراف بوشهر