مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-12سياسي

توزیع عادلانه و حذف ساختارهای فسادزا در دستور کار


فرماندار تویسرکان با بیان اینتوزیع عادلانه وحذف ساختارهای فسادزا از اهداف دولت است، گفت: با توجه به تدبیر دولت و تاییدات رهبر انقلاب اسلامی این موارد از اهداف اصلی است.

- ، حسین افشاری پنجشنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی روستایی تویسرکان بیان کرد: شورای اسلامی شهر و روستا در سلسله ارتباط بین حاکمیت و مردم، حلقه اتصالی را به وجود آورده است و نوع مشکلات هر منطقه، شهر و روستاها با هم متفاوت و اولویت ها برایشان مختلف است که توسط این شوراها جهت پیگیری به مسئولین ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نظام برنامه ریزی شهرستان سلسله ای از اولویت ها را تعریف کرده ایم، افزود: برخی پروژه ها برای همه مفید است وگاهی برخی از پروژه ها وجود دارد که یک منطقه سود بیشتری می برند که پیگیری اولویت ها به عهده بنده، استاندار و با نظارت نماینده انجام خواهد شد.

فرماندار تویسرکان باتاکید براینکه نماینده شهرستان در پروژه های کلان به شهرستان کمک بیشتری کند، خاطرنشان کرد: امنیت مقوله جمعی است و با یک دستگاه و یا یک ارگان یا شخص حل نمی شود بلکه حتماً باید مشارکت عمومی مردم و تمام مسئولین شهرستانی انجام شود.

این مسئول با تصریح بر اینکه در سطح روستاها اولویت های که عمومی بیشتری دارند را باید مدنظر بگیریم، در این زمینه به بهسازی روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه و حذف ساختارهای فسادزا در دستور کار

توزیع عادلانه و حذف ساختارهای فسادزا در دستور کار