مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-12سياسي

مردم از ریخت و پاش و بی عدالتی گلایه مندند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز بسیاری از گله ها این است که ریخت و پاش می شود یا کسانی ناحقی می کنند و عدالت وجود ندارد و باعث اعتراض می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: به نظر بنده می رسد در این دولت مدیران بعضاً دیر تغییر می کنند و در عین حال طبیعی است که هر مدیری منصوب می شود مورد رضایت همه نیست برخی موافق هستند و برخی مخالف اما در شرایط فعلی کشور تا وقتی می شود با یک نفر کار کرد باید محکم کار را ادامه دهیم.

وی افزود: در فضای کار و مدیریت باید جلوی ریخت و پاش ها را بگیریم، شاید در بخش های مختلف کشور مدیران حجم کارشان سنگین تر باشد اما نوع مشکل شبیه هم است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: همه باید هم فکری کنیم و دنبال این مسئله باشیم چون اگر جلوی این ریخت و پاش ها گرفته شود سلامتی در مجموعه می آید و درآمد موجود درست هزینه می شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: امروز بسیاری از گله ها این است که ریخت و پاش می شود یا کسانی ناحقی می کنند و عدالت وجود ندارد و باعث اعتراض می شود هر چند در این راستا قوه قضاییه بیشتر درگیر است اما می شود نظارت های درون سازمانی به نحوی باشد که کار به دستگاه قضایی کشیده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از ریخت و پاش و بی عدالتی گلایه مندند

مردم از ریخت و پاش و بی عدالتی گلایه مندند