مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-12اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل با راه اندازی خطوط رنگ


نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اجرای برنامه طرح توسعه شرکت گفت: با راه اندازی خطوط تولید رنگ 1 و 2 ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

- علی پور ابراهیم آبادی نایب رییس هیئت مدیره شرکت بهمن دیزل در مورد توسعه شرکت بهمن دیزل در شهرک صنعتی البرز قزوین گفت: سایت مجموعه بهمن دیزل در سال های اخیر با خریداری زمین های اطراف توانسته در مجموع متراژ شرکت را به 33 هکتار (340 هزار متر مربع) برساند و در راستای برنامه توسعه شرکت که از سال گذشته آغاز شد خط تولید وانت بهمن موتور به بهمن دیزل انتقال یافت و ساخت خط رنگ جدید در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

  نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اهمیت راه اندازی خط تولید رنگ در ظرفیت و کیفیت محصولات گفت: به طور معمول خودروسازان را با ظرفیت خط تولید مورد سنجش قرار می دهند در همین رابطه در شرکت بهمن دیزل خط تولید رنگ 1 در مرحله افزایش تولید قرار دارد و خط تولید رنگ 2 نیز در دو ماه آینده وارد مرحله بهره وری خواهد شد و ظرفیت تولید نیز دوبرابر خواهد شد.

  پورابراهیم آبادی در مورد ظرفیت تولید شرکت بهمن دیزل در سال جاری گفت: با توجه به تقویت و آماده سازی زیرساخت های شرکت انتظارات ما بالارفتن بیش از دوبرابر ظرفیت تولید در سال 1401 نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل با راه اندازی خطوط رنگ

افزایش ظرفیت تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل با راه اندازی خطوط رنگ