مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-12سياسي

حمایت از کودکان کار در اولویت دستگاه های اجرایی اردبیل باشد


سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: حمایت از کودکان کار باید اصلی ترین دغدغه دستگاه های متولی استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: حمایت و ساماندهی کودکان کار و خانواده آن ها باید در لیست اصلی ترین اولویت دستگاه های اجرایی استان اردبیل قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در بحث حمایت از کودکان کار و خیابانی در حدود 12 دستگاه اجرایی، متولی حمایت های اجتماعی هستند انتظار می رود این دستگاه ها به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل ارتباط و تعامل را بهترین ابزار و پتانسیل برای هم افزایی دانست و تصریح کرد: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در تمامی طیف ها و امورات سازمان، لازم است حلقه های بین بخشی تنگ تر شوند تا با هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های دستگاه های حمایتی این شرایط تسهیل یابند.

رضایی ادامه داد : بهره گیری از پتاسیل بالای شهرداری ها و قوه قضاییه بخصوص معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از جمله ظرفیت های هستند که باید در این زمینه تامل و هدف گزاری های ویژ ه ای صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کودکان کار در اولویت دستگاه های اجرایی اردبیل باشد

حمایت از کودکان کار در اولویت دستگاه های اجرایی اردبیل باشد