مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-12اقتصادي

روش های اعتراض افراد برای دهک بندی یارانه ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به روش های مکانیزیم فنی برای اعتراض افرادی که نسبت به دهک بندی انجام شده برای پرداخت یارانه ها دارند اشاره کرد و گفت: - جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با افرادی که به دهک بندی خود اعتراض دارند اظهارداشت: افرادی که تاکنون یارانه هدفمندی یارانه ها را دریافت می کرده اند برای اعتراض به این شیوه دهک بندی و یا اصلاح آمار و اطلاعات خانوارهایشان چند روش تعریف شده است.

وی تصریح کرد: روش اول، تلفن گویا که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این راستا تعریف کرده به سرشماره 09200006369 بوده که افراد می توانند با تماس به این شماره و دادن کد ملی و شماره همراه سرپرست خانوار از دهکی که در آن قرار گرفته اند اطلاع و برای عتراض به آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: یکی دیگر از روش ها تعریف سامانه ای به عنوان hemayat.

mcls.

gov.

ir بوده که این سامانه پاسخگوی اعتراض این افراد بوده که معترضان می توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت و به مدل دهک بندی خود اعتراض نمایند.

اشرفی ادامه داد: به واسطه مراجعات فراوانی که در چند روز اخیر به این سایت می شود حتماً با یک سری نواقصی همراه بوده که وزرات تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های اعتراض افراد برای دهک بندی یارانه ها

روش های اعتراض افراد برای دهک بندی یارانه ها