مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-12سياسي

قمی: تکلیفی در حوزه مساجد هنوز نداریم/جهاد تبیین ماست مالی نیست، روشنگری است


ورق جهاد تبیین با حضور مردم برخواهد گشت تا مردم وارد این عرصه نشوند کار اثرگذار نخواهد بود و تنها نهادهای مردمی همچون هیأت و تشکل های فرهنگی می توانند مردم را به میدان بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اولین نشست تخصصی هیأت ها و تشکل های دینی برگزیده مهرواره هوای نو صبح امروز پنج شنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در هتل لاله تهران برگزار شد.

هدف برگزاری این نشست های تخصصی، پرسش و پاسخ و مطالعه ارکان هیأت ها از مسئولین مختلف است که سؤالاتی مطرح می شود و مسئول مربوطه پاسخگوی آنان است.

  ایجاد شورای شبکه هیأت برای هم افزایی ظرفیت های این عرصه حجت الاسلام قمی در این برنامه در پاسخ به سؤال علی شفیعی شاد از هیأت شهدای گمنام قزوین که در خصوص کارگروه مشترک هیأت های شاخص با سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین پیگیری فرایند شناسه ملی برای حساب رسمی هیأت ها سؤال کرده بود، اظهار داشت: در خصوص هم افزایی سرمایه های کشور که درحوزه هیأت فعال هستند، شورای شبکه هیأت راه اندازی شده است و نهادهای مختلف هیأت و حاکمیتی در این حوزه فعال هستند که مشابه آن علاوه بر سطح ملی، در 19 استان هم فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: تکلیفی در حوزه مساجد هنوز نداریم/جهاد تبیین ماست مالی نیست، روشنگری است

قمی: تکلیفی در حوزه مساجد هنوز نداریم/جهاد تبیین ماست مالی نیست، روشنگری است