مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-12سياسي

چه خبراز اینوتکس 2022؟ / امید، قلب تپنده این نمایشگاه است


نمایشگاه اینوتکس امسال با برگزاری بیش از 14 رویداد فناورانه و حضور بیش از 400 استارتاپ، شرکت فناور و دانش بنیان اکوسیستم کوچک و زنده ایست که بازدید از آن می تواند برای علاقه مندان به علم وفناوری تجربه ای بیادماندنی باشد.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، معصومه شیری؛ اگر به فضای علم و فناوری علاقه مند باشید حتما نام نمایشگاه اینوتکس به گوشتان خورده؛ بزرگترین رویداد بین المللی نوآوری و فناوری ایران که حال و هوای متفاوت و شور و هیجان آن را در هیچ نمایشگاه دیگری تجربه نمی کنید.

دوسال پیش بود که با شیوع ویروس کرونا علاقمندان به نوآوری و فناوری از ویترین فضای مجازی و به صورت آنلاین در نهمین نمایشگاه اینوتکس شرکت کردند.

اما برگزاری این رویداد در فضای باز، خلاقیتی بود که به لطف شیوع کرونا سال گذشته به ثمر نشست تا محوطه پارک فناوری پردیس به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش و فناوری، مشارکت میان شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی و برگزاری بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور شود.

روزگذشته با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درب های پارک فناوری پردیس از 20 تا 23 اردیبهشت ماه، از ساعت 10 تا 18 برای برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس2022)  به روی بازیگران اکوسیستم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبراز اینوتکس 2022؟ / امید، قلب تپنده این نمایشگاه است

چه خبراز اینوتکس 2022؟ / امید، قلب تپنده این نمایشگاه است