مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-12سياسي

«کاروان خدمت» مدیران و جهادگران در راه مناطق محروم دشتستان


سرپرست فرمانداری دشتستان از اجرای طرح کاروان خدمت در مناطق کم برخوردار دشتستان خبر داد - صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان از اجرای طرح کاروان خدمت در مناطق کم برخوردار دشتستان خبر داد و اظهار داشت: به همراه تمامی مدیران دستگاه های اجرایی از امروز عصر تا روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه برای آغاز این طرح و خدمت رسانی به نواحی کم برخوردار در بخش بوشکان دشتستان مستقر خواهیم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به بازدید های میدانی در فواصل مختلف از سال در بخش های شش گانه شهرستان، نقاط کم برخوردار شناسایی و تصمیم به اجرای طرح کاروان خدمت گرفته شد.

سرپرست فرمانداری دشتستان از حضور تعدادی از مدیران کل و دو تن از معاونان استاندار در این طرح خبر داد و ابراز داشت: بیان داشت: پیش از این طرح، چالش ها و مشکلات منطقه شناسایی شده بود و بر همین اساس متناسب با موضوعات خاص مدیران در ین طرح شرکت می کنند.

بوستانی از حضور گروه های جهادی در بخش بوشکان خبر داد و گفت: در این طرح علاوه بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی، گروه های جهادی نیز که در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی فعال هستند نیز در طرح کاروان خدمت شرکت و در منطقه تعیین شده مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاروان خدمت» مدیران و جهادگران در راه مناطق محروم دشتستان

«کاروان خدمت» مدیران و جهادگران در راه مناطق محروم دشتستان