مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 01:322022-05-11بين الملل

مسکو: فایزر و مدرنا در برنامه بیولوژیک نظامی در اوکراین دست داشتند


یک مقام وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه رییس جمهور کنونی آمریکا در گذشته شخصا روی کار آزمایشگاه های بیولوژیک در اوکراین نظارت داشت، گفت شرکت های دارویی «فایزر» و «مدرنا» نیز در این برنامه مشارکت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تلاش آمریکا و کشورهای متحدش برای پوشاندن فعالیت آزمایشگاه های نظامی بیولوژیک در اوکراین، اما مسکو ابعاد جدیدی از این فعالیت ها را افشا کرد.

وزارت دفاع روسیه شامگاه چهارشنبه اعلام کرد، جو بایدن رییس جمهور آمریکا و تعدادی دیگر از مقامات بلندپایه حزب دموکرات مستقیماً بر کار برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین نظارت داشتند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، ایگور کریلوف رییس نیروهای حفاظت تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه، در بیانیه ای گفت که درآمد حاصل از مشارکت سازمان های غیردولتی و زیست فناوری کنترل شده به رهبران حزب دموکرات آمریکا اجازه می دهد تا هزینه مبارزات انتخاباتی خود را بپردازند.

کریلوف در نشست خبری خود، چهار بخش از برنامه بیولوژیک نظامی آمریکا در اوکراین را به صورت تصویری منتشر کرد.

بر اساس مطالب منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، باراک اوباما رییس جمهور وقت آمریکا در سال 2005 موافقتنامه های مشارکتی را با اوکراین در مورد راه اندازی برنامه های بیولوژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: فایزر و مدرنا در برنامه بیولوژیک نظامی در اوکراین دست داشتند

مسکو: فایزر و مدرنا در برنامه بیولوژیک نظامی در اوکراین دست داشتند