مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-05-11سياسي

یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می شود


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با اشاره به اینکه شهدای ارتش در غربت هستند گفت: یادواره 565 شهید ارتش در قم 23 اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در نشست خبری نخستین آیین گرامی داشت 565 شهید ارتش استان قم که ظهر امروز در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب برگزاری کنگره شهدا یک حسنه است و یک کار عادی نیست و رسانه ها در ترویج آثار شهدا نقش برانگیختگی مردم رادارند.

وی گفت: یکی از ویژگی های دفاع مقدس این است که ملت پای به عرصه گذاشتند و اگر مردم نبودند نیرو های نظامی در پاسخ به این هجمه ها موفق نمی شدند ارتش ضمن احترام به سایر اقشار یادواره 565 شهید استان را برگزار می کند.

فولادی ادامه داد: جامعه ایثارگری ارتش در دوران دفاع مقدس 3 میلیون نفر بود که 270 هزار نفر پایور و دو میلیون و 640 هزار سرباز از جامعه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و بیش از 48 هزار شهید و 217 هزار جانباز و 2678 آزاده تقدیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می شود

یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می شود