مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-05-11سياسي

اسناد کاغذی 97 درصد عرصه های ملی در کشور صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت و اسناد کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کردستان صدور اسناد اراضی کشاورزی را جزو برنامه های مهم دستگاه قضا در سال جاری عنوان و اظهار کرد: در این راستا کشاورزان باید پیشگام باشند و صدور اسناد کشاورزی محور تقاضا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی با چالش زیادی مواجه است، گفت: قوانین منع خردشدن اراضی کشاورزی از قوانین دادگستری است.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت و اسناد کشور عملکرد شورای قضایی استان را در حوزه منابع طبیعی ( بخش کشاورزی) مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: ثبت مالکیت اراضی بدون هویت بسیاری دعاوی را حل و فصل می کند.

بابایی با اشاره به اینکه مالکیت  98 درصد عرصه های ملی به نفع دولت تسخیر شده است، افزود: بیشتر زمین خواری ها مربوط به جنگل ها و عرصه های ملی بوده و حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی دوره ریاست دستگاه قضا را دوره تحول و تعالی دانست و ادامه داد: خدمت به مردم و در بطن مردم بودن و برداشتن حصارها میان مردم از راهبردهای آقای محسنی اژه ای است.

معاون قوه قضاییه بر احترام شخصیت زندانیان، توجه به خانواده آنها و منع بازداشت کوتاه را از تاکیدات رییس قوه قضاییه دانست و بیان کرد: ارایه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد کاغذی 97 درصد عرصه های ملی در کشور صادر شده است

اسناد کاغذی 97 درصد عرصه های ملی در کشور صادر شده است