مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:472022-05-11حوادث

فرمانده کل ناجا: تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می شود


فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اهمیت تقویت لجستیکی مجموعه دریابانی گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی تقویت مجموعه دریابانی است و در سال جدید تجهیزات جدید در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی پایگاه دریابانی قشم بیان کرد: نیروهای دریابانی در حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاق کالا از جان مایه می گذارند و شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته نیز تجهیز این مجموعه نتایج خوبی در پی داشته است و به تقویت بنیه دفاعی و موفقیت در ماموریت های محوله منجر شد.

به گفته سردار اشتری امسال هم با اضافه شدن شناورهای جدید به این مجموعه میزان موفقیت ماموریت ها و حفاظت و حراست از مرزهای دریایی افزایش می یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با روحیه خوب و استفاده از آموزش های مناسب در حال پاسداری از مرزها هستند و امنیت امروز مرزهای کشور چه در حوزه دریایی و چه حوزه زمینی و هوایی مدیون ازجانگذشتگی مرزبانان غیور کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرمانده کل انتظامی کشور امروز21 اردیبهشت ماه برای بازدید از پایگاه دریابانی سلخ با استقبال سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ناجا: تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می شود

فرمانده کل ناجا: تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می شود