مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:372022-05-11بين الملل

سفیر ایران در قطر جنایت شنیع صهیونیست ها را محکوم کرد


سفیر ایران در قطر ضمن محکوم کردن شهادت «شیرین ابو عاقله» به دست نظامیان صهیونیست، این جنایت شنیع را ناقض قوانین بین المللی و انسانی دانست.

- به نقل از الجزیره، سفیر ایران در قطر در واکنش به خبر شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره به دست نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین گفت: ناراحتی و اندوه عمیق خود را از شهادت شیرین ابو عاقله ابراز می داریم و این جنایت شنیع را که ناقض قوانین بین المللی و انسانی است، به شدت محکوم می کنیم.

در ادامه واکنش ها به جنایت جدید صهیونیست ها، سفیر فرانسه در قطر نیز گفت: کشته شدن شیرین ابو عاقله در حین پوشش خبری عملیات اسراییل در جنین، شوک عمیقی است.

سفیر فرانسه گفت که کشورش کشته شدن شیرین ابو عاقله را محکوم می کند و به خانواده وی تسلیت می گوید و برای همکارش علی الصمودی آرزوی بهبودی فوری دارد.

وزارت خارجه فرانسه هم اعلام کرد: قتل شیرین ابو عاقله بسیار تکان دهنده است و ما آن را محکوم می کنیم و خواستار تحقیقات شفاف در مورد آن هستیم.

مسئول اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری ترکیه نیز تأکید کرد: ما خواستار رسیدگی صحیح، شفاف و سریع به کشته شدن شیرین ابو عاقله و محاکمه عوامل آن هستم.

هدف قرار گرفتن خبرنگارانی که در خدمت مردم و حقیقت هستند، تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در قطر جنایت شنیع صهیونیست ها را محکوم کرد

سفیر ایران در قطر جنایت شنیع صهیونیست ها را محکوم کرد