مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-11سياسي

جزییات جلسه مسؤولان قشم در کمیسیون عمران مجلس/ پل خلیج فارس در انتظار مدل اجرا


مسائل خرد و کلان شهرستان قشم در راستای توسعه زیرساخت های عمرانی و به منظور کمیسیون ها و صحنه تصمیم مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس و مسئولین شهرستان قشم بررسی شد.

-  محمد محمدحسینی تختی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قشم بیان داشت: موضوعات قشم در دو حوزه کلان شامل پل خلیج فارس، آب و حمل و نقل عمومی و حوزه خرد شامل مشکلات شوراها، اتباع خارجی و تجهیزات خدمات شهری، آتش نشانی و راهسازی با حضور مسؤولان قشم مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه می توان از ظرفیت مجلس در راستای حل مشکلات قانونی در مناطق خاص کشور و رفع ابهام ها و یا ایهام هایی که در لوایح و قوانین وجود دارد بهره برد، افزود: با توجه به اهمیت احداث پل خلیج فارس و اتفاق نظر مسئولین بر اجرای هر چه سریعتر آن، تسریع برای تصمیم گیری نحوه اجرای این پل با هماهنگی وزارت راه و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: تصمیم گیری برای اجرای این پل در انتظار نحوه و مدل اجراست و این پل یا به صورت فعلی و یا به صورت زیردریایی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی تختی ادامه داد: در موضوع آب، ایجاد 6 زون آب برای آبشیرین کن ها در دست اجراست که تسریع در اجرای آن در دستور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه مسؤولان قشم در کمیسیون عمران مجلس/ پل خلیج فارس در انتظار مدل اجرا

جزییات جلسه مسؤولان قشم در کمیسیون عمران مجلس/ پل خلیج فارس در انتظار مدل اجرا