مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-11اقتصادي

توزیع 50 تن مرغ منجمد در کرمانشاه آغاز می شود


رییس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمبودی در کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: توزیع 50 تن مرغ منجمد در کرمانشاه آغاز می شود.

- اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 2 هزار تن کالای اساسی شامل یک هزار تن برنج هندی، 780 تن برنج تایلندی، یک هزار و 40 تن شکر، 96 تن گوشت گوساله، 650 تن شکر مورد نیاز خانواده و … در استان کرمانشاه توزیع شده و کمبودی در تهیه کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.

وی افزود: همچنین به دلیل جوجه ریزی مناسب در مرغداری های استان کرمانشاه توزیع مرغ منجمد صورت نگرفته و روز گذشته 120 تن مرغ گرم کشتار و امروز روانه بازار شده است و این در حالی بوده که نیاز روزانه مرغ استان 100 الی 120 تن است.

رییس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون 521 تن مرغ منجمد در انبارهای استان وجود دارد که طی توزیع آن برای تنظیم بازار و رفع نیاز مردم در استان کرمانشاه آغاز می شود و مجوز توزیع 50 تن آن صادر شده است.

قاسمی بیان کرد: نهادهای دامی مورد نیاز دام و طیور نیز به اندازه کافی در استان کرمانشاه موجود است و محموله هایی نیز از بنادر به سمت انبارهای استان در حال بارگیری و انتقال است.

وی با اشاره به انجام اقدامات نظارتی، گفت: 16 تیم نظارتی جهاد کشاورزی در نوبت صبح و عصر بر توزیع کالاهای اساسی نظارت می کنند و 650 نفر از بسیجیان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 تن مرغ منجمد در کرمانشاه آغاز می شود

توزیع 50 تن مرغ منجمد در کرمانشاه آغاز می شود