مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-11سياسي

احیای تالاب صالحیه نیازمند همت ملی است


خشک شدن تالاب صالحیه تنها این منطقه را تهدید نمی کند، بلکه چندین استان را درگیر خواهد کرد، بنابراین برای احیای این تالاب نیازمند همت ملی هستیم.

- ، حسین بغدادی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی احیای تالاب صالحیه اظهار کرد: پیرو درخواست های مکرر مردمی در سفر ریاست محترم جمهوری مبنی بر احیای تالاب صالحیه و دریافت حق آبه آن و سفر معاون وی برای بررسی وضعیت تالاب این جلسه با حضور معاون اداره کل محیط زیست استان البرز، رؤسای ادارات مربوطه و جمعی از تشکل های مردمی برگزار شد.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف دریافت حق آبه تالاب صالحیه از رودخانه کردان و قزوین، بازبینی در زهکش همجوار تالاب، بازبینی در خروجی پساب فاضلاب، ساماندهی وضعیت چرای بی رویه شترها و ممنوعیت حضورشان در اراضی تالاب و… از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست فرمانداری نظرآباد تصریح کرد: تالاب صالحیه یک فرصت ارزشمند گردشگری و محیط زیستی برای استان البرز و شهرستان نظرآباد که افزون بر جذب گردشگر، موجب حفظ آب و خاک و پیشگیری از گسترش ریزگردها می شود.

وی بیان کرد: خشک شدن تالاب صالحیه تنها این منطقه را تهدید نمی کند، بلکه چندین استان را درگیر خواهد کرد، بنابراین برای احیای این تالاب نیازمند همت ملی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب صالحیه نیازمند همت ملی است

احیای تالاب صالحیه نیازمند همت ملی است