مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-11سياسي

فعالیت 80 گروه جهادی در شهرستان ساوه


فرمانده سپاه شهرستان ساوه از فعالیت 80 گروه جهادی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی عصر امروز در آیین تجلیل از فعالان جهادی بسیج سازندگی شهرستان ساوه با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: همانطوری که بسیج سازندگی از نامش پیداست از مردم برای خود مردم است و مردم را برای سازندگی کشور بسیج می کند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی از روز تاسیس تاکنون همواره خوش درخشیده است، افزود: هشتاد گروه جهادی هم اکنون در ساوه فعالیت می کنند و بدون در بوق و کرنا کردن برای خدا و رضایت مردم کار و تلاش جهادی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه کرد: بسیج سازندگی از بدو تاسیس تاکنون روز به روز بالنده تر شده و گروه های جهادی نیز شناسنامه دار شده اند و در عمل آتش به اختیار را تفسیر کرده اند.

مهدی با تاکید بر اینکه بسیجیان در مواقع مورد نیاز با هر ابزاری خود را به میدان عمل می رسانند، گفت: برای جهادگران بسیجی میدان جنگ و نبرد و خدمت رسانی در شهر و روستا تفاوتی ندارد و با توانایی های خود دشمنان را انگشت به دهان کرده اند.

وی افزود: دشمنان از ترس حضور و وجود بسیجیان جرات نگاه چپ کردن به این کشور را ندارند چراکه می دانند بسیجیان بدون توجه به حزب و گروه همواره برای نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 گروه جهادی در شهرستان ساوه

فعالیت 80 گروه جهادی در شهرستان ساوه