مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-11سياسي

دولت منابع لازم برای طرح بازتوزیع یارانه ها را تامین کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی کامیار عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، اظهار کرد: لرستان از استان های ولایتمدار، سخت کوش و دارای مردمی سلامت و همدل است که امیدواریم شاهد موفقیت های بیش از پیش مردم استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت، همه ما وظیفه داریم که در حد توان خود تلاش کرده و قدم برداریم.

دادستان دیوان محاسبات کشور، با بیان اینکه بازتوزیع هوشمندانه یارانه ها نوپا است که با چند جهت باید به آن نگاه کرد، افزود: نخستین امتیاز مثبت طرح این است که دولت، مجلس و قوه قضاییه در این موضوع پشتیبان یکدیگر هستند، مجلس طرح را تصویب کرده و قوه قضاییه نیز مجازات سنگین 10 برابری را برای متخلفان تعیین کرده است.

کامیار با تاکید بر اینکه هر حرکت اصلاحی رو به جلو در نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه دشمن قرار می گیرد، گفت: افکار عمومی با فضای مجازی جابه جا می شود و امروز مخدوش کردن و زیر سوال بردن طرح از اولین نقشه های دشمن در فضای مجازی است.

وی بیان داشت: دولت منابع حرکت را از قبل تامین کرده و این موفقیت طرح را بیش از پیش می کند، 46 هزار میلیارد تومان وارد حساب یارانه ای مردم شده که این مهم نگرانی ملت را در قدم نخست از بین می برد و نشان از حرکت رو به جلوی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منابع لازم برای طرح بازتوزیع یارانه ها را تامین کرده است

دولت منابع لازم برای طرح بازتوزیع یارانه ها را تامین کرده است