مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-11اقتصادي

وصول 15 هزار میلیارد تومان از ترک ِفعل دولت روحانی در تحقق درآمد معادن


دادستان دیوان محاسبات کل کشور با تاکید بر برخورد جدی دیوان با ترک فعل ها، گفت: از جمله این موارد ترک فعل دولت پیشین درباره قصور 15 هزار میلیارد تومانی بود که بایستی برای معادن قرار می گرفت و با پیگیری های صورت گرفته وصول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی کامیار عصر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حرکت جدید دولت در اصلاح و عادلانه کردن توزیع یارانه ها، همه دستگاه ها موظف به همکاری برای تحقق این مهم هستند.

وی هدف دولت از اصلاح یارانه ها را توزیع عادلانه آن بین مردم دانست و بیان کرد: از این رو دیوان محاسبات می کوشد سهم خود را در این باره ایفا کند تا اقدام دولت به نتیجه مطلوب منتج شود.

دادستان دیوان محاسبات کل کشور در پاسخ به سوالی درباره نحوه عملکرد دیوان محاسبات در قبال تخلفات، بیان کرد: دیوان محاسبات از سویی به دنبال پیشگیری از وقوع تخلف بوده و از سویی در مبارزه با تخلفات جدیت دارد.

کامیار خاطرنشان کرد: متخلفان تنها نام خود را تخریب نمی کنند، بلکه همگان متضرر می شوند بنابراین جدیت در مقابله با این افراد اولویت دیوان محاسبات است بنابراین اولویت بندی در رسیدگی ها را در برنامه کاری خود داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 15 هزار میلیارد تومان از ترک ِفعل دولت روحانی در تحقق درآمد معادن

وصول 15 هزار میلیارد تومان از ترک ِفعل دولت روحانی در تحقق درآمد معادن