مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-11سياسي

خودکفایی 54 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در حوزه اشتغال


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: تا پایان سال 1400 تعداد 54 هزار خانواده کمیته امداد در حوزه اشتغال به خودکفایی رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب اله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شبکه خیران با کمیته امداد در چند قالب همکاری می کنند.

وی یکی از طرح هایی که خیران در آن با کمیته امداد همکاری می کنند طرح اکرام ایتام و محسنین است، تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار حامی در سطح کشور وجود دارد که حدود 400 هزار فرزند یتیم و محسنین را تحت حمایت دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه بخش دیگری از خیران در قالب صدقات با کمیته امداد همکاری دارند، یادآور شد: در قالب صدقات خانگی حدود 5 میلیون صندوق صدقات در منازل و محل کسب و کار مردم وجود دارد.

آسوده ادامه داد: بخش دیگر از خیر و احسان در قالب زکات بوده و در طی سال گذشته یک هزار و 600 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است.

وی از فعالیت 9 هزار مرکز نیکوکاری در حوزه تخصصی و عمومی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: عاملان این مراکز نیکوکاری 60 هزار نفر هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور اضافه کرد: در سال 1400 در مجموعه این چهار بخش بعلاوه صدقات جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 54 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در حوزه اشتغال

خودکفایی 54 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در حوزه اشتغال