مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-11حوادث

کشف بیش از هزار قوطی روغن خوراکی قاچاق در نی ریز


فرمانده انتظامی نی ریز از کشف روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، سرهنگ عظیم اله کرمی بیان کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک هزار و 376 قوطی روغن جامد خوراکی قاچاق و خارج از توزیع شبکه و همچنین فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز با بیان اینکه در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف انبار احتکار روغن های خوراکی در ارسنجا فرمانده انتظامی ارسنجان از کشف انبار روغن های خوراکی احتکار به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی ارسنجان با اقدامات فنی از خبری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک هزار و 500 بطری روغن مایع و 500 عدد روغن جامد 5 کیلویی احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از هزار قوطی روغن خوراکی قاچاق در نی ریز

کشف بیش از هزار قوطی روغن خوراکی قاچاق در نی ریز