مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-11پزشكي

کارانه حوزه درمان طی 10 ماه گذشته پرداخت نشده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از عدم پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: در مواقعی ما منابع مالی برای پرداخت حقوق ثابت کارکنان را هم نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا آرمانی کیان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر لزوم نهادینه کردن ضوابط بهداشتی در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه ها اظهار کرد: خوشبختانه با فروکش کردن تب کرونا مسائل دیگر بهداشتی و درمانی در صدر برنامه های مسؤولان مربوطه قرار گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کاهش روند ابتلا و بستری بیماران به ویروس کرونا را یادآور شد و گفت: در حال حاضر زنجان 36 بیمار بستری و هشت بیمار در بخش آی سی یو دارد و امروز بیمار بدحال به مفهوم عام نداریم.

وی به تاثیرات ناشی معضلات مالی منتج به تورم در سطح جامعه  از جمله دانشگاه های علوم پزشکی اشاره و تاکید کرد: این مشکلات دیگر با هیچ روشی قابل مدیریت نیست.

آرمانی کیان از عدم پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: در مواقعی ما منابع مالی برای پرداخت حقوق ثابت کارکنان را هم نداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان موقعیت خوب دانشگاه علوم پزشکی زنجان را در بین دیگر دانشگاه ها یادآور شد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارانه حوزه درمان طی 10 ماه گذشته پرداخت نشده است

کارانه حوزه درمان طی 10 ماه گذشته پرداخت نشده است