مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-11پزشكي

ارائه خدمات رایگان پزشکی به 695 نفر از اهالی روستای کوهساره اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات رایگان پزشکی به 695 نفر از اهالی روستای کوهساره طی 2 روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزت اله ضربی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب هفته هلال احمر و صدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر، مانور درمان اضطراری همزمان با سراسر کشور 20 و 21 اردیبهشت ماه در روستای کوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این مانور 695 نفر از اهالی روستای کوهساره از خدمات درمانی، پرستاری، مادر و کودک، تغذیه و خدمات بهداشت روان بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: پزشکان داوطلب، پرستار، تکنسین دارویی، مشاور مادر و کودک، مشاور بهداشت روان، مشاور تغذیه، کارشناسان توانبخشی، تیم واکنش سریع و تیم آنست در این مانور به کار گرفته شده بودند.

ضربی با بیان اینکه در این مانور به اهالی روستا خدمات درمانی و داروی رایگان ارائه شد، ادامه داد: حضور تیم سحر (سفیران حمایت روانی) در راستای نشاط کودکان و حضور کارشناسان توانبخشی جهت غربالگری دانش آموزان از لحاظ صافی پا، اختلالات حرکتی و اسکلتی از دیگر اقدامات این طرح بود.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف این مانور، انجام مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری بود تا با ارائه این آموزش ها، اهالی روستا در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان پزشکی به 695 نفر از اهالی روستای کوهساره اردبیل

ارائه خدمات رایگان پزشکی به 695 نفر از اهالی روستای کوهساره اردبیل