مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-11اقتصادي

کمبودی از اقلام اساسی در فروشگاه های آذربایجان غربی نداریم


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اقلام اساسی در فروشگاه های سطح استان موجود است و هیچ کمبودی در این راستا نداریم.

- ، نادر رحیمی عصر چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری افزود: اقلام اساسی در فروشگاه های سطح استان موجود است و هیچ کمبودی در این راستا نداریم و برخی کمبودهای اعلامی در سطح برخی فروشگاه های عرضه نتیجه خریدهای بی رویه مردم و احتکار خانگی است که این خریدهای بی رویه مردم بیش از حد نیاز خود زمینه سو استفاده افراد سودجو برای احتکار کالا را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری وفور روغن در بازار استان را شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: دیروز مقدار 221 تن روغن در سطح فروشگاه ها و مراکز عرضه توزیع شد و حواله بیش از 3 هزار تن صادر شده و در حال حمل به استان است.

رحیمی افزود: هیچ افزایش قیمتی در خرید نان برای خانواده ها وجود ندارد.

قیمت نان لواش و بربری افزایش نداشته است و مردم در صورت مشاهده تخلف نانوایی ها می توانند با اطلاع به کارگروه آرد و نان و تعزیرات حکومتی و یا تماس با شماره تلفن های 135 و 124 موارد را گزارش دهند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: افزایش اخیر قیمت نان برای بخش صنف و صنعت بوده که هیچ قیمت گذاری روی کالاهای آن انجام نمی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی از اقلام اساسی در فروشگاه های آذربایجان غربی نداریم

کمبودی از اقلام اساسی در فروشگاه های آذربایجان غربی نداریم