مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-11ورزشي

گیلان میزبان 200 کشتی گیر ایرانی و خارجی در جام بین المللی شاهد


رییس هیات کشتی استان گیلان با اشاره تعداد شرکت کننده گان در جام بین المللی شاهد گفت: در رقابت های کشتی بین المللی جام شاهد گیلان 200 کشتی گیر داخلی و خارجی با هم رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از رشت، امیر رضی زاده امروز در نشست خبری پانزدهمین دوره رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام شاهد در رشت با اشاره به کشتی گیران حاضر در این رقابت ها اظهار کرد: از 200 کشتی گیر حاضر در این دوره از مسابقات، 150 کشتی گیر از ایران حضور خواهند یافت که از این تعداد، 30 کشتی گیر از استان گیلان است.

  وی با اشاره به تیم های خارجی این جام افزود: 50 کشتی گیر از کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رقابت های بین المللی جام شاهد در رشت حضور خواهند یافت که کشور جمهوری آذربایجان با دو تیم و ارمنستان نیز با تیمی کامل در این مسابقات حضور می یابند.

  مشاور اقتصادی فدراسیون جهانی کشتی با اشاره به افزایش تعداد کشتی گیران این رقابت ها گفت: پیش از این، از سوی فدراسیون کشتی، نفرات کمتری از ایران برای حضور در رقابت های بین المللی جام شاهد در رشت دعوت شده بودند اما با درخواست استان ها و همچنین موافقت فدراسیون، این سهمیه افزایش و به 150 کشتی گیر رسید.

  رییس هیات کشتی گیلان با اشاره به عدم حضور چند کشور خارجی در این مسابقات بیان کرد: قرار بود علاوه بر کشورهای جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان میزبان 200 کشتی گیر ایرانی و خارجی در جام بین المللی شاهد

گیلان میزبان 200 کشتی گیر ایرانی و خارجی در جام بین المللی شاهد