مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-11سياسي

قطعی شدن مکان شهربازی بندرعباس در جنوب پارک جنگلی


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از انجام مکان یابی شهر بازی در این شهر توسط یک شرکت باتجربه بومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، احمد کناری نژاد عصر امروز در این ارتباط اظهار کرد: عدم وجود جاذبه های قابل توجه و سرگرم کننده در شهر بندرعباس طی سال های اخیر باعث ایجاد خلاء قابل توجهی شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این خلاء مهم موجب بروز مشکلات متعدد اجتماعی و عدم رضایتمندی شهروندان از خدمات شهر شده است، افزود: خوشبختانه با تاکید شورای اسلامی شهر بندرعباس، احداث شهربازی در بندرعباس از سرعت خوبی برخوردار شده و اخیرا مکا ن یابی آن توسط یک شرکت بومی انجام شده است.

  عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه این شورا سعی دارد از هر گونه اظهارنظر احساسی و بدون پشتوانه علمی و مطالعاتی که نتیجه ای جز هدر رفت منابع مالی و زمان به دنبال ندارد، جلوگیری کرده و اجرای پروژه ها را منوط به انجام مطالعات می داند، ادامه داد: در خصوص شهربازی نیزاظهاراتی بدون پایه صورت گرفت که انجام مطاعات دقیق برای مکان یابی، این اظهارات را رد می کند.

کناری نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام مشاور مربوطه، بررسی چهار پهنه پیش بینی شده برای شهربازی توسط تیم های تخصصی انجام شده و از این میان، یکی از مناسب ترین مکان ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن مکان شهربازی بندرعباس در جنوب پارک جنگلی

قطعی شدن مکان شهربازی بندرعباس در جنوب پارک جنگلی