مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-11ورزشي

160 گروه جهادی در رامسر فعال هستند


فرمانده سپاه رامسر شمار گروه های جهادی فعال در شهرستان را 160 گروه ذکر کرد و گفت: این گروه هادر عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

- ، سرهنگ محمدرضا خمسیه عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت 17 اردیبهشت، سالروز تأسیس نهاد مقدس بسیج سازندگی گفت: سپاه و بسیج با هم افزایی با نهادها در عرصه های عمرانی، آبادانی، سلامت و ورزش خدمات ارزشمندی انجام داده است.

وی افزود: 160 گروه جهادی در شهرستان رامسر ساماندهی و با توجه به نیازها و حوادث در قالب گروه های جهادی و کمک مومنانه به افراد نیازمند فعالیت دارند.

وی با اشاره به سالگرد شهدای خان طومان تصریح کرد: سالگرد شهدای خان طومان، یادواره شهدای مقاومت لشکر 25 کربلا و شهدای دفاع مقدس با حضور آحاد مردم و ملت شهید پرور در گلزار شهدای بهشت زینبیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر گفت: با ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه و هوشیار دسیسه های دشمن نقش بر آب شد و با دشمنی آمریکا شاهد ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان و جنگ های نیابتی با گروه های تروریستی هستیم که با همت مردم و ساماندهی نیروهای نظامی و انتظامی امنیت برقرار است .

فرمانده سپاه رامسر گفت: حضور بسیج اقتدار و سبب امید آفرینی برای مردم و ترسی در دل دشمنان است که با عزت و هم افرایی با دستگاه ها و نهادها و ایجاد امنیت در شهرستان مشت محکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 گروه جهادی در رامسر فعال هستند

160 گروه جهادی در رامسر فعال هستند